با حضور ۱۲ تیم برگزار شد

فوتسال جام رمضان در  روستای بچک سورک جاسک



مسابقات فوتسال جام رمضان روستای بچک سورک بخش لیردف شهرستان جاسک با شرکت دوازده تیم با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج در زمین چمن مصنوعی شهدای مقاومت روستای بجک سورک برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتسال جام رمضان روستای بچک سورک بخش لیردف شهرستان جاسک با شرکت دوازده تیم برگزار و با قهرمانی تیم روستای گنجک  به پایان رسید و تیم امید بچک به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کرد.


در این مسابقات تیم دهیاری بچک سورک تیم اخلاق و عبدالله ابراهیمی بهترین بازیکن و اسماعیلی بهترین گلزن مسابقات معرفی و جوایزی دریافت کردند.
مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقات با حضور  حسین ریسی، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی،  خادمی مدیر کل ورزش وجوانان استان ،  مهرانی فرماندار، دور اندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بخشدار لیردف،  مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک ،  دهیار و شورای اسلامی بچک برگزار شد.

در این مراسم  حسین رئیسی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی از مسولین برگزاری این مسابقات که زمینه اوقات فراغت جوانان را در این ماه بزرگ فراهم کردند تشکر کرد وگفت: ورزش موجب سلامتی شادابی و تندرستی جامعه می شود. 

وی بیان داشت: از اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش وجوانان شهرستان به خاطر احداث زیر ساخت های ورزشی در روستا های جاسک تشکر می کنم.

رئیسی گفت:  تمام تلاش خود را برای احداث زیر ساخت های ورزشی در روستاهای جاسک به کار خواهم بست و دولت و مجلس  و استاندار هرمزگان  برای آبادانی و عمرانی شهرستان جاسک برنامه های خوبی دارند. نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش لیردف با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان چندین زمین چمن مصنوعی احداث شده است و در آینده زمین های دیگری به بهره‌برداری خواهد رسید.‌

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها